Кількість
|
Вартість
|
||
|
Діагноз «ранній дитячий аутизм» містить у собі величезний спектр різноманітних і складно переплетених порушень, які потребують особливого підходу на кожному окремому етапі розвитку дитини. У посібнику представлено метод сенсомоторної корекції таких порушень.
У спільній роботі Тетяни Г. Горячевої та Юлії В. Нікітіної «Расстройства аутистического спектра у детей. Метод сенсомоторной коррекции» наведено комплекси сенсомоторних вправ для різних груп дітей з порушеннями аутистичного спектра. В основу класифікації аутистичних порушень покладено періодизацію психічного розвитку та закони взаємодії різних рівнів психічних процесів.
Тетяна Германівна Горячева — кандидатка психологічних наук, доцентка кафедри клінічної психології, ФДБОУ ВО «Російський національний дослідницький медичний університет ім. М. І. Пирогова»; доцентка кафедри нейро- і патопсихології розвитку, ФДБОУ ВО «Московський державний психолого-педагогічний університет» (ФДБОУ ВО МГППУ).
Юлія Валеріївна Нікітіна — клінічна й дитяча психологиня, нейропсихологиня. Педагогиня-психолог МБДОУ д/с №32 м. Красногорська МО. Працювала в Центрі патології мовлення,читала лекції на факультеті клінічної та спеціальної психології МГППУ. Вже понад 15 років займається корекційною роботою з дітьми з розладом аутистичного спектра та більше 10-и років веде приватну психологічну практику з дітьми та дорослими. У своїй роботі спирається на методи пісочної терапії та аналітичної психології.